Facebook
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej.
Head –hunting w praktyce czyli jak zostać łowcą głów
Tytuł i opis szkolenia Head –hunting w praktyce czyli jak zostać łowcą głów

Poszukujesz wybitnego specjalisty w swojej branży? Nie otrzymałe(a)ś żadnej aplikacji ze standardowych ogłoszeń o pracę? Chcesz zatrudnić kogoś od konkurencji? Nasze szkolenie przygotuje cię do prowadzenia rekrutacji metodą direct & executive search i pomoże Ci przygotować się na sytuację, w której nie będziesz wiedzieć jak pozyskać kandydatów do pracy.
Główny cel szkolenia Poznanie metody Direct & Executive Search pod kątem przygotowania listy searchowej oraz realizacji procedury w celu pozyskania kandydatów.
Cele szczegółowe - jakie kompetencje zdobędą uczestnicy szkolenia?
w obszarze wiedzy
  • Zdobycie wiedzy na temat Direct & Executive Search – definicji, celu, metodologii i zastosowania
  • Poznanie zasad konstruowania listy searchowej
  • Poznanie zasad identyfikacji szczególnie cenionych na rynku specjalistów i osób pracujących w wybranych firmach na docelowych stanowiskach lub pokrewnych
  • Zdobycie wiedzy na temat odpowiedniego przygotowania i przedstawienia oferty pracy
  • Poznanie sposobów na dotarcie do właściwych kandydatów czyli triki head - huntera
  • Zdobycie wiedzy na temat przygotowania raportu na
w obszarze umiejętności
  • Stworzenie listy firm z branży Klienta lub pokrewnej, tzw. search listy,
  • Przećwiczenie nawiązania kontaktu z potencjalnymi kandydatami w celu poinformowania o istniejącej ofercie pracy oraz pozyskaniu aplikacji
  • Przećwiczenie sposobów zainteresowania ofertą i budowania wizerunku Klienta jako dobrego pracodawcy
  • Zdobycie umiejętności prowadzenia rozmów badających kompetencje, predyspozycje oraz cechy osobowości
  • Przećwiczenie wybranych metod direct & executive search
w obszarze postaw
  • Przekonanie o zaletach tej metody - uświadomienie jej przewagi względem innych metod rekrutacyjnych
  • Zwiększenie świadomości na temat zalet i ryzyka metody
  • Przekonanie uczestników do wykorzystania tej metody
  • Uświadomienie błędów, jakie można popełnić podczas realizacji Direct & Executive Search
Do kogo adresowane jest szkolenie?
Grupa docelowa Grupa 8-14 osób:

- odpowiedzialnych za przygotowywanie narzędzi selekcyjnych i uczestniczących w procesie rekrutacji pracowników
- rozważających wykorzystanie AC w procesie rekrutacji
- chcących zapoznać się z metodologią AC
Liczba godzin szkolenia 16 h – 2 dni szkoleniowe
Wykorzystane metody Wszystkie szkolenia prowadzone są metodami aktywnymi z wykorzystaniem gier, symulacji, filmów, case study, ćwiczeń grupowych i indywidualnych. W wybranych zadaniach pracujemy z wykorzystaniem kamery co umożliwia uczestnikom poznanie i poprawę błędów popełnianych podczas rekrutacji.

Każde szkolenie poprzedzone jest identyfikacją i analizą potrzeb Klienta oraz follow – up po zakończeniu szkolenia w postaci indywidualnych konsultacji uczestników z trenerem w celu utrwalenia jego efektów.

Istnieje też możliwość dopasowania ramowego programu szkolenia do indywidualnych potrzeb organizacji lub uczestników.

Każdy z uczestników otrzyma Certyfikat ukończenia szkolenia oraz materiały szkoleniowe wraz z prezentacją.
Prowadzący Ewelina Grobla HR Manager w firmie z kapitałem zagranicznym zajmującej się outsourcingiem i realizacją projektów rekrutacyjnych dla klientów z Polski i za granicy. Ponad 10 letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych na wszystkie poziomy stanowisk w różnych branżach zarówno w Polsce jak i za granicą.

Absolwentka Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studiów podyplomowych ZZL na WSE. Ukończyła szkołę Trenerów Zarządzania prowadzoną przez Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK.

Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując jako trener w Biurze Karier Akademii Ekonomicznej w Krakowie, stypendystka programu Unii Europejskiej – staż w agencji rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii, pracownik działów rekrutacji dużych firm.

W swojej pracy zrealizowała jako moderator i/lub asesor kilkaset sesji AC (przez rok pracowała wyłącznie tą metodą rekrutacji). W pracy wykorzystuje metody Search & Selection, Direct & Executive Search.

Jej zainteresowania zawodowe dotyczą rozwoju ludzi w organizacji (ukończyła Szkołę Menedżerów Projektów Szkoleniowych we Wszechnicy UJ), wdrażania systemów ocen okresowych, badania potencjału pracowników oraz prowadzenia szkoleń (członek Absolwenckiej Inicjatywy Trenerskiej na WSE).

Jej pasje to kooperacyjne i strategiczne gry planszowe, wykonywanie biżuterii techniką decoupage’u oraz malarstwo techniką olejną.
Program
  1. Ćwiczenie grupowe, którego celem jest uporządkowanie wiedzy na temat samej metody, terminów, definicji itp.
  2. Konstruowanie listy searchowej na podstawie case study
  3. Kto jest kim ? Czyli interesy różnych stron w procedurze direct search
  4. Schemat rozmowy typu direct search – zadanie grupowe
  5. Ćwiczenie w parach, dzięki któremu uczestnicy zdobędą umiejętność identyfikacji odpowiednich kandydatów
  6. Przygotowanie i przedstawienie oferty przez uczestników na podstawie case study
  7. Skąd Pani ma ten numer? Czyli przećwiczenie różnych scenariuszy rozmów – poznanie metod pracy
  8. Jak zbadać doświadczenie, kompetencje, osobowość, motywację w rozmowie typu direct search?
  9. Przygotowanie raportu dla Klienta z rozmów typu direct search
  10. Błędy head – huntera czyli co może pójść nie tak i jak reagować?
  11. Symulacje rozmów direct search
Cena Szkolenie otwarte:

Szkolenie zamknięte:
Cena obejmuje obiady, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, skrypt, dyplom, pomoc i konsultacje przed i po szkoleniu
Partnerzy