Dla naszego Klienta, lidera w dostarczaniu rozwiązań w zakresie automatycznej i półautomatycznej paletyzacji produktów, transportu i logistyki komponentów stosowanych w procesie produkcyjnym, w związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osób na stanowisko
Menedżera ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: Łódź

Sukces i rozwój firmy gwarantują ludzie, których cechuje zorientowanie na potrzeby Klienta, nie tylko te wprost uświadomione, ale także te, których jeszcze teoretycznie nie ma. Wówczas zadaniem wytrawnego handlowca jest ich wykreowanie, zbudowanie motywacji do współpracy.

Dlatego, jeśli:

  • posiadasz kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży B2B, ewentualnie B2A, B2C,
  • lubisz rozmawiać z ludźmi, a przede wszystkim słuchać, co mają do powiedzenia, potrafisz sprawiać, by Klienci chcieli mówić więcej niż Ty sam,
  • jesteś gotowy do działania według przyjętego w firmie systemu pracy,
  • stawiasz sobie cele a potem potrafisz konsekwentnie je realizować,
  • cechuje Cię ukierunkowanie na własny rozwój i naukę - nie tylko deklaratywnie, ale realnie jesteś gotów zaadoptować się do strategii i taktyk budowanych na spotkania handlowe
  • częste spotkania z Klientami cieszą Cię, a nie martwią,
  • posiadasz wykształcenie co najmniej średnie lub wyższe, niekoniecznie techniczne

Dodatkowo…:

  • masz pozytywne nastawienie do życia i otaczającej rzeczywistości,
  • jesteś energiczny w działaniu - tzn. działasz bez zbędnej zwłoki,
  • masz w sobie samodyscyplinę, to znaczy - sam potrafisz motywować
  • się do działania i wyznaczać optymalne ścieżki prowadzące do sprzedaży,
  • jesteś cierpliwy w uzyskiwaniu efektów sprzedaży, czyli rozumiesz, że sprzedaż nieczęsto pojawia się na pierwszym spotkaniu, ale masz wrażenie, że wiesz jak optymalnie przeprowadzić Klienta przez kolejneetapy.

Jeśli potrafisz zidentyfikować się z większością ww., z przyjemnością spotkamy się z Tobą i poznamy się lepiej!

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • rozwijanie sprzedaży i pozyskiwanie nowych klientów na podległym terenie
  • sprzedaż maszyn, urządzeń, części i usług serwisowych
  • stały kontakt z kluczowymi klientami firmy i rozwój sprzedaży na potencjalnych rynkach
  • raportowanie efektów, planowanie, budowanie taktyki - jednym słowem - zarządzanie własną sprzedażą na podległym rynku

W zamian za efektywność w realizacji powyższych zadań proponujemy Ci:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • niezbędne narzędzia pracy, diety i pokrycie kosztów logistycznych ewentualnie samochód służbowy
  • szkolenia produktowe, sprzedażowe, menadżerskie
  • wsparcie w zakresie rozwoju warsztatu handlowego
  • pracę w gronie doświadczonych specjalistów

*Jeśli to, co właśnie przeczytałeś sprawiło, że zobaczyłeś siebie, prześlij
do nas CV, które pokaże, że jesteś osobą, której poszukujemy.*

*Każde zgłoszenie traktujemy z uwagą i zainteresowaniem.*

Czekamy na Twoje CV pod adresem rekrutacja@salesconnector.pl
 

*Jeśli jednak nie zdecydujesz się przesłać do nas aplikacji, dziękujemy za
czas na przeczytanie ogłoszenia i życzymy powodzenia w innych projektach
rekrutacyjnych.*

Dane kontaktowe:

Saleswise Sp. z o.o.
adres e-mail: rekrutacja@salesconnector.pl
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
 
praca-przedstawiciele.pl